800 100 300
Stáž USA středně pokročilá, velmi pokročilá
věk: Min. 18 let délka pobytu: 1-18 měsíců
Odborné stáže v USA

Budujte svou kariéru v zahraničí.
Pro odjezdy 2016 je program uzavřen.

Uzávěrka přihlášek: 2-3 měsíce před plánovaných odjezdem

Díky programu Stáž v USA máte jedinečnou příležitost poznat nejen kulturu a mentalitu Američanů, ale také pracovní prostředí v amerických společnostech. Budete pracovat po boku amerických kolegů a mnohé se od nich naučíte. Stážisty nejčastěji vyhledávají společnosti z oblasti hotelnictví, gastronomie a business (oblast financí, marketingu a managementu).


rozbalit vše

Obecné informace

Pro odjezdy 2016 je program uzavřen.

Dlouhodobá stáž v USA je kulturně - výměnný program pro studenty a absolventy pomaturitního studia, kteří chtějí získat praxi v oboru hotelnictví a gastronomie v hotelových nebo restauračních řetězcích v USA, nebo v oboru business (finačnictví, marketing management a pod.) Obor pomaturitního studia musí souviset s obory hotelnictví, gastronomie nebo business.

Stáž probíhá strukturovanou formou, kdy účastníci programu jsou postupně začleňováni do pracovních procesů v jednotlivých oblastech hotelnictví/gastronomie a osvojují si americké techniky, metody a odborné znalosti, které po návratu domů uplatní v profesním životě. Program je také ideální příležitostí, jak si zlepšit své jazykové znalosti, cestovat a poznat americkou kulturu a společnost. Tento program je primárně zaměřený na získání cenných pracovních zkušeností a poznatků v oboru, kterému se v budoucnu chcete profesně věnovat.

Program Stáž se rozděluje do dvou kategorií. Kategorie Internship je určena studentům a čerstvým absolventům, kategorie Training je pro mladé profesionály, tedy pro absolventy s praxí v oboru. Garantem stáže je americká společnost Intrax Career Development.

Stáž si můžete vyhledat sami nebo přes STUDENT AGENCY - bližší informace v sekci Aktuální pozice.

Podmínky účasti:

  • věk min. 18 -31 let (Internship), min. 20 let (Training)
  • student VŠ/VOŠ nebo absolvent VŠ/VOŠ do 12 měsíců od ukončení školy (Internship); absolvent VŠ/VOŠ + 1 rok praxe mimo USA nebo absolvent SŠ + 5 let praxe v oboru mimo USA (Training)
  • komunikativní angličtina

Výhody programu:

  • získáte neocenitelné pracovní zkušenosti
  • tyto pracovni zkušenosti vám poskytnou výhodu při vaší budoucí profesní kariéře
  • zdokonalíte se v angličtině, procestujete USA a poznáte americkou kulturu
  • zdravotní pojištění po celou dobu práce

Délka pobytu

  • 1-12 měsíců (Internship)
  • 1-18 měsíců (Training), obor Hospitality je však omezen max. délkou pobytu 12 měsíců

Opakovaná účast v programu:

Programu Stáž USA je možné se účastnit opakovaně.

Práce

Pracovní umístění si hledáte sami, nebo Vám jej pomůže zajistit STUDENT AGENCY ve spolupráci s partnerskou agenturou (Intrax Career Development).

Akceptovatelné / neakceptovatelné obory agenturou Intrax Career Development:

Akceptovatelné obory Neakceptovatelné obory
Hospitality and Tourism Agriculture, Forestry, and Fishing
Information Media and Communications Arts and Culture
Management, Business, Commerce and Finance Construction and Building Trades
Public Administration and Law Education, Social Sciences, Library Science, Counseling and Social Services
The Sciences, Engineering, Architecture, Mathematics, and Industrial Occupations Health Related Occupations

 

Akceptovatelné / neakceptovatelné pracovní pozice agenturou Intrax Career Development: 

Placements accepted by INTRAX Placements NOT accepted by INTRAX

Biological and Biomedical sciences that does not involve activities in health professions

Clinical-based activities listed under the „51 Health Professions and related Clinical Sciences“ classification of the CIP code http://nces.ed.gov/ipeds/cipcode/cipdetail.aspx?y=55&cipid=88742

Schools: College and language school administration

Schools: pre-schools, daycare / childcare centres, primary or secondary schools

Fine dining or celebrity chef restaurants

Fast Food restaurants, cafeterias, gas stations, convenience stores, and truck stops

4-5 star hotels or fine dining restaurants within theme park or resort

Theme park operations

Retail management (includes instruction in retail management, merchandise management, costumer service management, marketing, organizational behaviour, accounting, finance, business law, and personnel management)

Counter service positions, e.g. Coffee shops, cafeterias, retail shops, and similar

HR departments

Staffing / Recruitment agencies

Fashion Merchandising at wholesale level (business to business)

Fashion Merchandising position in retail shops

Any general placements within Intrax designated occupational categories (Hospitality and Tourism, Information Media and Communications, Management, Business, Commerce and Finance, Public Administration and Law, and The Sciences, Engineering, Architecture, Mathematics, and Industrial Occupations

Beauty supply & Wig stores, Hair & Nail Salons, Pet Salons and similar

 

Kiosks in malls, airports, or in other public areas

 

Religious institutions (Churches, Mosques, Synagogues, Temples)

 

Establishments where the primary business activity is alcohol or tobacco retail sales

 

Placements associated with Firearms

 

Companies whose primary business activity is in the sale of intimate apparel or other adult oriented products or servoces

 Kde hledat stáž:

  • Využijte vašich kontaktů v USA nebo se poraďte s kamarády, kteří již USA navštívili. Vycestujte na některý z programů STUDENT AGENCY (Work and Travel, Au pair, jazykový pobyt) a najděte si hostitelskou společnost pro program Stáž přímo v USA.
  • Hledejte na internetu, existuje mnoho stránek, kde po zadání klíčových slov jako "Internship", "Training", Traineeship" apod. najdete vhodnou hostitelskou společnost.
  • Oslovte i velké obchodní společnosti, které mají zastoupení v ČR, působí ve vašem oboru a posílají své budoucí zaměstnance na stáže.

Pokud si najdete svou hostitelskou společnost, se kterou náš garant ještě nespolupracoval a tato firma bude mít méně než 25 zaměstnanců nebo roční obrat nižší než 3 miliony USD, bude navštívena zástupcem garanta. Náklady spojené s návštěvou hostitelské společnosti ve výši 245 USD hradí stážista.    

Jak oslovit hostitelskou společnost

Svého budoucího poskytovatele stáže oslovíte prostřednictvím e-mailu, ke kterému připojíte motivační dopis, životopis a reference (nepovinné).

1) Motivační dopis by měl obsahovat:

  • informace o programu Internship
  • vaše pracovní zkušenosti
  • datum (přibližné) vašeho nástupu do programu 
  • kontaktní adresu, datum a podpis

V dopise také vysvětlete, že se jedná o legální kulturně-výmněnný program, o jehož vyřízení se postaráte vy ve spolupráci se STUDENT AGENCY a garantem programu. Jedinou povinností budoucí hostitelské organizace je vyplnit jednoduchou přihlášku. Nemusí za vás žádat o víza nebo hradit poplatky. 

2) Strukturovaný životopis
V bodech by měl zahrnout vaše vzdělání, praxi a zájmy. Kvalita životopisu je velmi důležitá a ovlivňuje vaše přijetí. Vzor amerického formátu strukturovaného životopisu naleznete zde.

 

3) Reference (pracovní doporučení)
Pracovní doporučení nejsou podmínkou, ale je vhodné je přiložit. Pokud doporučení nemáte, uveďte alespoň jeden kontakt do životopisu. Doporučení od zaměstnavatele, učitele atd. by mělo být v angličtině a obsahovat vaši stručnou charakteristiku, popis vykonávané práce a vaše hodnocení. Doporučujeme všechny tyto materiály vypracovat co nejpečlivěji, neboť jsou vaší vizitkou, na základě které se váš budoucí nadřízený rozhoduje, zda vás přijme nebo ne.  

Ceník

Stáž si nechám zajistit

Programový poplatek se liší dle plánované délky pobytu. Částky jsou uvedeny v USD. Poplatek za program hradíte ve dvou splátkách: záloha při registraci (450 USD), doplatek při potvrzení umístění.

 

Intrax - Internship/Training
2 měsíce
2490 USD
3 měsíce
2590 USD
4 měsíce
2690 USD
5 měsíců
2790 USD
6 měsíců
2890 USD
7 měsíců
2990 USD
8 měsíců
3090 USD
9 měsíců
3190 USD
10 měsíců
3290 USD
11 měsíců
3390 USD
12 měsíců
3490 USD
13 měsíců
3590 USD
14 měsíců
3690 USD
15 měsíců
3790 USD
16 měsíců
3890 USD
17 měsíců
3990 USD
18 měsíců
4090 USD

Poplatek zahrnuje:

     

  • poplatek SEVIS
  • zdravotní pojištění po dobu práce v USA
  • administrativní podpora při registraci a vyřizování programu 
  • zajištění telefonického nebo virtuálního interview se zaměstnavatelem
  • zajištění umístění
  • formulář DS-2019, který vás opravňuje žádat o J-1 vízum na Americké ambasádě
  • asistenci při vyřizování víz
  • předodletové informace a handbook
  • dokumentace pro vyřízení Social security number
  • 24 hodinovou telefonickou podporu garanta na bezplatné lince v USA

Další očekávané výdaje:

  • letenka
  • poplatek americké ambasádě za vyřízení víz 160 USD
  • kapesné (min. 1 000 USD v hotovosti nebo cestovních šecích) + ubytování a strava
     

Stáž si zajistím sám/sama

Programový poplatek se liší dle plánované délky pobytu a kategorie stáže. Částky jsou uvedeny v USD. Celý poplatek se hradí při odevzdání kompletní přihlášky a podpisu smlouvy.

 

Intrax – Internship/Training
2 měsíce
1390
3 měsíce
1490
4 měsíce
1590
5 měsíců
1690
6 měsíců
1790
7 měsíců
1890
8 měsíců
1990
9 měsíců
2090
10 měsíců
2190
11 měsíců
2290
12 měsíců
2390
13 měsíců
2490
14 měsíců
2590
15 měsíců
2690
16 měsíců
2790
17 měsíců
2890
18 měsíců
2990

 

Poplatek zahrnuje:
  • formulář DS-2019, který vás opravňuje žádat o J-1 vízum na americké ambasádě
  • zdravotní pojištění po dobu práce v USA
  • poplatek SEVIS
  • asistenci při vyřizování víza
  • předodletové informace a handbook
  • dokumentace pro vyřízení Social security number
  • administrativní podpora při registraci a vyřizování programu
  • 24 hodinovou telefonickou podporu garanta na bezplatné lince v USA
 
Další očekávané výdaje:
  • poplatek americké ambasádě za vyřízení víz 160 USD
  • doprava
  • kapesné (min. 1 000 USD v hotovosti nebo cestovních šecích) + ubytování a strava
  • Site visit - pokud si klient najde jako svého „zaměstnavatele“ firmu, se kterou náš garant ještě nespolupracoval a tato má méně než 25 zaměstnanců nebo roční obrat nižší než 3 miliony dolarů, tato firma bude muset být navštívena zástupcem ze strany našeho garanta. Náklady spojeny s touto návštěvou se budou účtovat klientovi jako poplatek ve výši 245 USD a navíc prodlouží běžnou dobu vyřizování stáže o 4 týdny.

Postup

Práci si nechám zajistit

  1. Získáte co nejvíce informací od STUDENT AGENCY
  2. Odevzdáte požadované dokumenty, podepíšete smlouvu a uhradíte zálohu na programový poplatek.
  3. Vyberete si pozici - na našich webových stránkách v sekci Aktuální pozice si vyberete pozici, která by vás zajímala a informujete o tom svého koordinátora, aby ověřil, zda je pozice sták volná a hostitelská společnost má o vás zájem. Zároveň vám vhodné umístění hledá partnerská agentura.
  4. Pohovor s potencionální hostitelskou společností.
  5. Kompletace přihlášky – jestliže při pohovoru uspějete a budete přijati na danou pozici, obdržíte Training Plan (popis pracovní činnosti v rámci stáže) k podpisu a můžete být požádáni o dodání dalších dokumentů dle požadavků hostitelské společnosti.
  6. Formuláře DS-2019 a žádost o vízum J-1 - po potvrzení Training Plan zasílá partnerská agentura vízové podklady, na základě kterých si žádáte o vízum typu J-1. Všichni žadatelé jsou povinni dostavit se na osobní pohovor s konzulem na Americké ambasádě v Praze.
  7. Rezervace letenky - během vyřizování stáže vám rádi uděláme rezervaci letenky do USA. Letenku doporučujeme zakoupit až na základě udělení víz.
  8. Objíždíte a začínáte pracovat na vaší budoucí profesionální kariéře.

Práci si zajistím sám/a

  1. Získáte co nejvíce informací od STUDENT AGENCY
  2. Oslovíte potencionální hostitelskou společnost. Jakmile se s vašim budoucím nadřízeným domluvíte na konkrétních podmínkách stáže (délce, platových podmínkách, ubytování atd.), kontaktujete STUDENT AGENCY.
  3. Odevzdáte požadované dokumenty, podepíšete smlouvu a uhradíte kompletní programový poplatek
  4. Americká agentura Intrax Career Development posoudí, zda splňujete všechny požadavky a podmínky programu. Především se posuzuje, zda vaše stáž koresponduje se studovaným/vystudovaným oborem a praxí a následně rozhodne o vašem přijetí do programu. Rozhodující slovo je tedy na americké straně.
  5. Formuláře DS-2019 a žádost o vízum J-1 - po přijetí do programu partnerskou agenturou obdržíte vízové podklady, na základě kterých si žádáte o vízum typu J-1. Všichni žadatelé jsou povinni dostavit se na osobní pohovor s konzulem na Americké ambasádě v Praze.
  6. Rezervace letenky - během vyřizování stáže vám rádi uděláme rezervaci letenky do USA. Letenku doporučujeme zakoupit až na základě udělení víz.
  7. Objíždíte a začínáte pracovat na vaší budoucí profesionální kariéře.

Délka vyřízení programu je 10-12 týdnů od předání kompletní přihlášky včetně všech dokumentů a uhrazení programového poplatku, resp. zálohy.

Přihláška

Všechny dokumenty, které jsou součástí přihlášky je potřeba vypnit v angličtině. Z přihlášky by mělo vyplývat, že k výkonu své práce v USA využijete poznatky získané při studiu, neboť odborná stáž musí vždy rozvíjet již získané vědomosti a schopnosti.

Dokumenty potřebné k přihlášce Stáž si nechám zajistit:

Pro ověření splnění podmínek účasti v programu zašlete na prace@studentagency.cz:

  • životopis v angličtině (v případě zájmu o "Hospitality" životopis s fotografií a obsahující link na vaše video resume - příklad videa)

Po schválení americkou agenturou dodáte k závazné registraci:

  • vyplníte on line aplikaci MyIntrax (na základě zaslaných instrukcí a přístupů)
  • výsledky testu z angličtiny www.testpodium.com (součástí je poslech - je třeba mít zvukovou kartu a sluchátka), level 2
  • kopie vysokoškolského diplomu a jeho dodatek s výčtem předmětů nebo maturitního vysvědčení
  • potvrzení o studiu
  • 1 fotografie pasového formátu
  • kopie pasu a předchozích J-1 víz spolu s DS 2019 formulářem (v případě předchozího udělení)

Dokumenty potřebné k přihlášce Stáž si zajistím sám/a:

  • vyplníte on line aplikaci MyIntrax (na základě zaslaných instrukcí a přístupů)
  • financial statement - potvrzení o dostatečných finančních zdrojích v případě výdělku nižšího než 1 000 USD/měsíc
  • potvrzení o studiu
  • životopis v angličtině (v případě zájmu o "Hospitality" životopis s fotografií)
  • výsledky testu z angličtiny - www.testpodium.com (součástí je poslech - je třeba mít zvukovou kartu a sluchátka), level 2
  • podepsaný Host Company Agreement (vyplní vaše hostitelská společnost, včetně doplnění adresy a názvu hostitelské společnosti v hlavičce dokumentu)
  • DS 7002 (Training/Internship Placement Plan) vyplněný elektronicky vaší hostitelskou společností a podepsaný vámi a vaším budoucím nadřízeným
  • 1 fotografie pasového formátu
  • kopie vysokoškolského diplomu a jeho dodatek s výčtem předmětů nebo maturitního vysvědčení
  • kopie pasu a předchozích J-1 víz spolu s DS 2019 formulářem (v případě předchozího udělení)                                                                    

 

 Potřebné formuláře si můžete stáhnout v Dokumentech ke stažení. 

 

Pojištění

V rámci programového poplatku je zahrnuto zdravotní pojištění na celou dobu práce. Toto pojištění vám sjedná partnerská agentura Intrax Career Development u pojišťovny First Health.

Podrobné informace, přehled pojistného krytí a vyjímky z něj najdete zde.

Pojištění se nevztahuje na řízení motorového vozidla.

Příklady nabízených pozic

Před zprostředkováním pohovoru je zájemce povinnen uhradit poplatek ve výši 350 USD. Tento poplatek je nedílnou součástí ceny programu. V případě, že zájemci nebude nabídnuta pracovní pozice má zájemce nárok na druhý pohovor. Pokud však zájemci bude práce nabídnuta a on ji nepřijme, bude zájemci účtováno 350 USD za zprostředkování pohovoru bez možnosti vrácení.

 
Příklad nabízených pozic (aktuální nabídka bude k dispozici po resgitraci do programu)

Culinary
 
·         Atlanta Marriott MarquisNEW!
·         Hyatt Regency Lake Tahoe
·         Hyatt Regency Savannah
·         Miami Marriott Biscayne Bay
·         Parker Palm Springs
·         Skamania Lodge NEW! (6-8 month positions)
·         Marriott Little Rock 
F&B
 
·         Atlanta Marriott MarquisNEW!
·         Hyatt Regency New Orleans
·         Skamania Lodge NEW! (6-8 month positions)
·         Marriott Little Rock 
 
Front Office
·         Hyatt Regency New Orleans
·         Resort at Squaw Creek NEW!
·         Parker Palm Springs         

  

Pokud máte zájem o program Stáž a nejste ještě registrován, zašlete nám prosím váš životopis amerického typu (viz dokumenty ke stažení) a video životopis a my ověříme, zda splňujete podmínky programu.

 

  •      Business
SAN FRANCISCO/SAN FRANCISCO BAY AREA:
(company name – type of position – duration - compensation)
 

Bleu Marketing - Marketing/Events - 3+ months - Unpaid

 


NEW YORK and surrounding areas: (company name – type of position – duration - compensation)

 

Marc Jacobs - Int'l eCommerce and Website Management - 3 months - Unpaid

 

OTHER U.S. LOCATIONS
(company name – type of position – duration - compensation)
 

BBBS - Enrollment Match Support - Flexible Duration - Unpaid

 

 

Pokud máte zájem o program Stáž a nejste ještě registrován, zašlete nám prosím váš životopis amerického typu (viz dokumenty ke stažení) a video životopis a my ověříme, zda splňujete podmínky programu.

 

Ohlasy

Stáž USA - Lucia S.
Dobrý deň:)

Slečna Sandnerová, posielam “stručný” opis mojej skúsenosti:) samozrejme, je toho oveľa viac toho, čo som tu zažila:) 

 
Internship v meste, ktoré nikdy nespí
 
Rada by som sa s vami podelila o moje zážitky z NYC. Po dvoch letách strávených v Amerike ako účastníčka programu Work and Travel, ktorý mi priniesol nespočetne veľa zážitkov, skúseností a nových kontaktov som sa rozhodla, že sa chcem vrátiť a začala som hľadať možné spôsoby, ako získať pracovné víza. Rozhodovala som medzi ďalšou vysokou školou a internshipom a nakoniec som sa rozhodla, že praktická pracovná skúsenosť bude pre mňa oveľa väčším prínosom ako ďalší titul. Zvažovala som buď stáž v štátoch alebo v Európe, ale keďže stáž v USA je podmienená tým, že treba vycestovať maximálne rok po skončení vysokej, nebolo nad čím rozmýšľať. Ďalším dôvodom bolo, že služby zákazníkom sú tu na naozaj vysokej úrovni, keďže konkurencia je naozaj vysoká a teda mám možnosť učiť sa od tých najlepších. 
 
Oslovila som teda Student Agency, ktorá mi ochotne vysvetlila celý proces. Prvým krokom bolo nájsť si hostiteľskú spoločnosť, čo sa ukázalo ako trdvý oriešok. Rozposlala som stovky emailov so životopisom do spoločností, ktoré som našla na internete, prelistovala som celý craiglist, zaregistrovala som sa na rôzne fóra ponúkajúce prácu. Drvivá vačšina moje emaily totálne odignorovala, sem tam mi prišla automatická odpoveď, že som vhodný kandidát a mám sa dostaviť tam a tam na osobné interview spolu s ostatnými uchádzačmi, čo bolo samozrejme nesplniteľné, keďže som stále bola v Bratislave, Po cca mesiaci a pol rozposielania životopisov som sa rozhodla do Ameriky vycestovať a za finančnej pomoci rodičov som strávila mesiac v Lake George, upstate NY, volala som do firiem a chodila na pohovory. Firmy však väčšinou hľadali ľudí na iné pozície, ako účtovníctvo atď takže by som nespĺňala podmienku stáže (môj odbor bol HR management). Všetkým, čo sa chystajú na stáž, veľmi vrelo odporúčam - oslovte všetkých svojich kamaratóv, rodinu a známych, pretože vždy je väčšia šanca, že vás zamestnajú, ak ste minimálne známy známeho. Ja som mala šťastie, že moja mama mala výborný vzťah s bývalou asistetnkou pána Henryho Kalana, majiteľa Library Hotel Collection, ktorý vlastní 4 hotely priamo na Manhattane, všetky v prvej top 10 hotelov v NYC podľa TripAdvisoru. Vrámci môjho tripu do USA sa mi s ním podarilo spojiť a čakali ma dva pohovory cez telefón a osobné stretnutie, ktoré minimálne trikrát kvôli pracovnej vyťaženosti pán Kalan preložil. Moja ďalšia rada: buďte pripravený na otázky typu: prečo vy a nie desiatky amerických uchádzačov, ktorí absolvovali prestížne hotelové univerzity. A práve tu je dôležité ukázať prístup a nastavenie radšej ako skúsenosti. Nikdy som v hoteli nepracovala a nevedela som absolútne ako to chodí. Pán Kalan si ma vybral, pretože som ukázala ochotu na sebe makať, veľmi otvorený prístup k učeniu sa nových vecí, proklientský prístup, ktorý je extrémne dôležitý v hotelierstve ako aj v akomkoľvek inom biznise. “Hire for the personality, not experience”.
 
Po vybavení všetkých papierovačiek, ktoré trvalo cca 2 mesiace, som konečne vycestovala do NYC. Nemohla som tomu uveriť, že sa mi podarilo získať stáž v jednom z najlepších hotelov v NYC. Keďže v USA som už párkat bola ako turistka aj pracovne, nebol to pre mňa veľký kultúrny šok. NYC je však úplne iné mesto, je rýchle, veľmi multikltúrne a naozaj nikdy nespí. Keďže som ubytovanie vybavovala viac menej last minute, bookla som si izbu cez Airbnb veľmi blízko k mojej práci, čomu odpovedala aj cena ale radšej som na prvý mesiac investovala viac aby som sa zoznámila s okolím. Buďte pripravení, že počas prvého mesiacu po príchode do USA miniete na všetky výdavky okolo 1000 - 2000 dolárov - záleží od mesta (ubytko, strava, uniforma, oblečenie, keďže aerolinky väčšinou majú prísne limity na batožinu - odporúčam priplatiť si za druhý kufor, a pobaliť čo sa dá, pretože peniažky budete potrebovať na iné veci - telefón, kozmetika, úplne basic veci ako potraviny úplne od piky…). Ubytovanie, ktoré som si našla online, nebolo úplne ideálne, bývala som v priechodnej izbe, nemala som ani dvere a dievča, s ktorým som bývala, veľmi často v noci chodilo po byte do kuchyne alebo kúpeľne, taže som sa v podstate celý mesiac nevyspala. Nakoniec som si na facebooku v skupine NYY Gypsy Housing našla podnájom (1 izba v 2 bedroom apartment s jednou mladou babou) o polovicu lacnejší a oveľa krajší -  v časti Washington Heights čo je cool dominikánsko - študenstá čast Manhattanu. Čo sa týka pracovnej skúsenosti, nemohla som si želať lepší kolektív. Okamžite ma prijali medzi seba a ochotne ma začali zaúčať. Keďže som nikdy predtým v hoteli nerobila, absolútne všetko pre mňa bolo nové. Nebudem klamať, prvé týždne som bola tak vystresovaná, že niečo pokazím a vždy keď som mala prehovoriť na zákazníka ma obchádzali mdloby a chcelo sa mi plakať:) Moja prvá pozícia bola Guest Service Agent and Concierge na Front Desku. Za pomoci mojich kolegov som sa naučila ako poskytovať top klienstký servis, zistila som, ako sú vzájomne prepojené všetky oddelenia v hoteli a aká dôležitá je komunikácia pri poskytovaní top služieb. Moja ďalšia rada znie: keď neviete, vždy sa pýtajte, aj trikrát aby ste si to zapamätali a naučili sa, nepovedze, že rozumiete, keď ani nemáte páru o tom, čo sa vám kolega snaží vysvetliť. Buďte proaktívny a makajte na sebe, ukážte, že chcete. Koniec koncov, je to úžasná pracovná skúsenosť pre mladého človeka, ktorá je na nezaplatenie. Nikdy neviete, koho stretnete, kto vám môže v budúcnosti podať pomocnú ruku alebo vás posunúť ďalej. A posledná vec, naučte sa priznať si chybu. Ak ste sa zmýlili alebo spravili chybu, pripustite to a ostaňte pokorný a otvorený - to je tá správna cesta, ako si z internshipu odniest čo najviac:)
 
Lucia S.

Stáž USA - Dominika H.

Dobry den,
omlouvam se zpozdeni.
Pro program jsem se rozhodla z nekolika duvodu, nejprve proto, ze jsme vystudovala anglictinu na pedagogicke fakulte a anglicky jazyk je jednou z mych neoblibenejsich veci v zivote, kterou mam potrebu neudtale zdokonalovat a toto byla skvela moznost. Dale proto, ze oblast turismu a hotelnictvi je mi velice blizka, pracovala jsem v teto sfere od svych sedmnacti let a dale proto, ze jsem chtela zazit neco noveho. Program mi dopousud prinesl same klady, poznala jsem sposutu novych a zajimavych lidi. Prace zde mne velice bavi a co se Californie tyce, musim rict, ze je to zatim nejlepsi cast USA, kterou jsem poznala, protoze co vice si prat, nez kdyz je kazdy den slunecno. Doporucuji kazdemu, kdo ma moznost programu vyuzit, aby tak udelal, protoze je to skvela zivotni prilezitost.
Dominika H.



Stáž USA - Denisa Caldová

Dobrý den,

 
omlouvám se za zpožděnou odpověď.
 
V roce 2014 jsem dokončila Magisterké studium na univerzitě v Anglii. Měla jsem to štěstí, že mi pár měsíců na to byla nabídnuta stáž v Americe, v Los Angeles. Vzhledem k tomu, že jsem studovala na univerzitách v zahraničí, velmi rychle jsem měla jasno, že si takovouto příležitost nemůžu nechat ujít. Komu se poštěstí odjet do Los Angeles na placenou stáž v oboru, kterým se chcete v budoucnosti zabývat? Pro mě je tento obor PR. 
 
Poté, co mi byla stáž nabídnuta, musela jsem najít způsob, jak si zajistit Visum. Po dlouhém hledání a zjišťování potřebných informací jsem zjistila, že Student Agency pomáhá lidem v mé situaci takzvané Traineeship Visum (J-1) dostat. Bylo ohledně toho hodně papírování a čekala jsem na Visum 5 měsíců, ale nakonec jsem ho získala  a v lednu 2015 odletěla konečně do Los Angeles.
 
Nejdřívě jsem měla mít stáž na “pouhých” 6 měsíců. Jsem v této agentuře velmi spokojená, hodně se toho naučím a vytvořila jsem si tam už kolektiv a mentory, kteří mě denodenně učí něčemu dalšímu. Můj typ stáže může trvat až 18 měsíců, a díky mým dosavadním zkušenostem jsem se toho rozhodla využít a podařilo se mi prodloužit si dokumenty a zůstávám zde další rok. Je to “experience of a lifetime” a každému něco takovéhleho vřele doporučuji.
 
O mých zkušenostech s Americkou kulturou a stáží v Los Angeles se můžete dozvědět na mém osobním blogu: https://czechedin.wordpress.com
 
Tento blog jsem začala psát poté, co jsem se do Los Angeles nastěhovala. Skrz něj se mě můžete zeptat na cokoliv, co se týká života v USA.
 
S pozdravem,
 

Denisa Caldová


Stáž USA - Klára Svobodová

Dobry den slecno Havlickova,

moc se omlouvam za velmi opozdenou reakci. Prave jsem se dostala k mazani mailu v me preplnene schrance a vsimla jsem si toho vaseho. Vim, ze je to jiz skoro rok, i tak bych vam velice rada podekovala za skvelou podporu pri vyrizovani meho pobytu zde v USA. Nize posilam nejake ty postrehy.
Na 18mesicni training program do Phoenixu v Arizone jsem odjela v kvetnu 2013. Zamestnavatele jsem si nasla sama pres vlasni kontakty, nicmene diky skvele podpore ze strany Student Agency jsem nemusela nechat meho amrickeho zamestnavatele dlouho cekat. Veskere dokumenty byly vystaveny velmi rychle a ja mohla odjet do USA za svym velkym dobrodruzstvim.

Nyni pracuji v mensi konzultingove firme se zakazniky po celem svete. Krome anglictiny jsem jiz vyuzila i nemcinu a francouzstinu. Na pozici Business Analyst jsem se zatim dostala k velmi zajimavym projektum, ktere velmi obohatily me dosavadni zkusenosti v oblasti rizeni obchodni strategie a analyz.

Zivot ve slunnem Phoenixu je velmi pohodovy a diky jeho poloze jsem jiz mela moznost vycestovat do Los Angeles, San Diega, San Francisca, Las Vegas, Grand Canyonu a dokonce i do Mexica. Americani jsou velmi pratelsti a zvykli na mnoztvi cizincu, ktere v jejich zemi zije. Nebyl pro me tedy zadny problem najit si pratele a tim se vyrovnat s obcasnym steskem po domove. Diky nim jsem jiz zazila prave oslavy 4. cervence, Dne Dikuvzdani nebo zive sledovani sportovnich utkani (NHL,NBA, NFL), ktere hraji v americke kulture velkou roli.

Traning program v USA bych zajiste doporucila vsem, kteri by nejen radi cestovali, ale i ziskali jedinecne zkusenosti z prace v zahranici. Verim, ze budouci zamestnavatele v CR oceni nezavislost a nadhled mladych profesionalu, kteri meli moznost okusit tempo americkeho ekonomiky.

Stop dreaming, start acting!

Klara Svobodova

 


Stáž USA - Dušan S.

 Do San Francisca jsem odjel v listopadu 2013 na roční trainee program přes Student Agency. Rozhodl jsem se k tomuto kroku hlavně proto, že jsem chtěl zažít USA trošku z jiného pohledu než jenom běžný turista. Mám rád mezinárodní prostředí, kde se střetávají různé kultury a právě v tomto ohledu si myslím, že jsem měl šanci se dostat na jedno z nejlepších měst na světě. Město, kde se střetává obrovské množství národností na jednom (rozlohově vcelku malém) poloostrově – San Francisco. Po sérii pohovorů, které probíhali online, jsem se úspěšně dostal na pozici webového specialisty v menší firmě, která nabízí turistické výlety po San Franciscu a celé Kalifornii.

Ve firmě mě přijali velmi dobře. Firma má dlouhodobé zkušenosti s najímáním stážistů, nabídli mi ubytování na studentských „kolejích“ nedaleko od kanceláře a celkově všechno proběhlo ve velmi pohodové atmosféře. Jedním z firemních benefitů je také možnost zaměstnanců cestovat na firmou nabízené výlety zdarma. Díky tomu se dostanu na různá místa po Kalifornii, o kterých jsem třeba dřív ani neslyšel. Spolu s dalšími dvěma stážisty (jedním ze Srbska a druhým z Ruska) se staráme o webové stránky provozované naší firmou. Díky tomu nakoukneme taky do firemního marketingu a obchodních strategií.

Nabízené ubytování, které jsem od firmy přijal, se nachází velmi blízko centra San Francisca. Pokud si myslíte, že přijedete na stáž a budete se cítit osamoceni a daleko od přátel, věřte tomu, že se není čeho bát, protože v podobné situaci je i spousta dalších lidí. Najít si přátele tak pro mě byla opravdu hračka. Po pár týdnech už mi ani nepřišlo divné, že mí blízcí přátelé jsou například z Francie, Japonska, Číny nebo Singaporu. Právě i toto je jeden z důvodů, proč jsem si San Francisco opravdu oblíbil. Pro milovníky cizích jazyků a kultur je to nejlepší příležitost jak se naučit zase něco nového. Třeba já jsem tady začal se španělštinou a myslím, že jsem se k běžné komunikaci dostal docela rychle hlavně díky možnostem pokecat s rodilými mluvčími ze Španělska a Jižní Ameriky. A pokud by se Vám opravdu začalo stýskat po domově, věřte, že v každém větším městě v USA se nachází česká komunita.
Měl jsem možnost prožít Den díkuvzdání u americké rodiny, pozorovat novoroční ohňostroj v San Franciscu, zasurfovat si v Tichém oceánu, zaletět si na víkendovou party do Las Vegas, procházet se po národních parcích v Kalifornii nebo si pujčit auto a projet se po západním pobřeží USA do Los Angeles až k mexickým hranicím. Kdyby mi tohle všechno někdo před rokem vyjmenoval, asi těžko bych mu uvěřil.

Rozhodně svého kroku, opustit na jeden rok kamarády a rodinu v ČR a zamířit na opačnou stranu zeměkoule, nelituju. Chtěl bych poděkovat zaměstancům Student Agency, kteří mi v tomto kroku pomohli, protože si připadám, že každý den je pro mě opravdu jiný a jedinečný. A všem, co o podobné stáži nebo jiné mezinárodní zkušenosti přemýšlejí bych poradil ať přestanou přemýšlet a realizují svoje sny.

Dusan Sacha
V San Franciscu, 11. ledna 2014

 


Stáž USA - Zuzana Astalošová

Stáž byla úplně super. Byla jsem v New Orleans, v hotelu Marriott. Začátky nebyly samozřejmě úplně nejlehčí, ale díky všem lidem okolo, kteří byli moc milí, jsem všechno zvládla lépe. Dalo mi to, jak senzační praxi do budoucího zaměstnání, tak i úžasný rok života. Potkala jsem spoustu kamarádů a poznala hrozně moc nového.


I poslední měsíc cestování jsem vyčerpala do posledního dne a projela spoustu měst a viděla, co se dalo :-) V USA se žije úplně jinak a mám trochu strach, jestli si na český způsob zase zvyknu. Ale uvidím, chce to čas. Teď se mi ještě hodně stýská, ten rok utekl hrozně rychle :-( Ve zkratce můžu ale říct, že jsem si to tam naprosto užila a rozhodně nelituji, že jsem jela. Děkuji moc a někdy zase na viděnou!

Zuzana Astalošová


Stáž USA - Andrea Peterková

Před několika týdny jsem se vrátila po ukončení mého internshipu ve Spojených státech, který jste mi zprostředkovala. Byla to beze sporu neocenitelná zkušenost a doposud nejlepší rok mého života. Nemohu Vám dost poděkovat za tak skvělou příležitost.


Znalosti a zkušenosti, které jsem v Americe získala mi velmi pomohly nejen profesně ale také osobně. Pokud tomu správně rozumím, pokud bych měla zájem se do Ameriky vrátit, musím počkat dva roky než se budu moci znovu zůčastnit programu, ale upřímně doufám, že se mi ještě naskytne příležitost se Student Agency spolupracovat. Pokud by někteří ze současných zájemců o program rádi získali reference nebo jakékoli další informace prosím nezdráhejte se mě kontaktovat.
S upřímnými díky

Andrea Peterková


Stáž USA - Eva Trinerova

Na stazi se mi libi moc, je to vyborna zkusenost a pevne verim, ze se mi hodi k hledani práce v CR. Dokonce preymslim, ze bych si staz prodlouzila o dalsich 6 mesicu.

Eva Trinerova



Emailový klub

Přihlašte se k odběru

a už vám neunikne žádná z akčních nabídek

Ohlasy našich klientů

Au pair Irsko - Michaela Aušprunková

Dobrý den, zdravím z malé vesničky Balla! Jsem tu již něco přes měsíc a dosud jsem velmi spokojená. Rodina je velice příjemná a dobře spolu vycházíme. Jsou velice ochotní a s čímkoliv nápomocní. Do větších měst Castlebar a Claremorris to mám něco přes 20 minut autobusem.

více